Sponsoren

Het Nuenens Mannenkoor wordt gesponsord door bedrijven uit Nuenen en uit de regio.
Sponsoren ondersteunen, samen met de Vrienden en Vriendinnen, het koor om haar doelstelling “het realiseren van een kwalitatief hoogwaardig mannenkoor” waar te maken.
Zonder deze steun zouden wij niet de kwaliteit  kunnen leveren die we nu bieden. Hierbij kan worden gedacht aan de zanglessen/zangopleiding die wij regelmatig organiseren voor beginnende zangers, maar ook aan de solisten die wij regelmatig inhuren om de concerten een extra dimensie te geven.

Sponsoren krijgen gratis toegang tot het voor- en najaarsconcert.
Via gratis toezending van de “Kwartnoot”, het mededelingenblad van Het Nuenens Mannenkoor, worden zij van alle gebeurtenissen op de hoogte gehouden.

Wilt u ook sponsor worden?
Dan kunt u zich via onderstaand formulier aanmelden.

(De door u in te voeren gegevens vallen onder de richtlijnen van ons privacy statement)

Postcode en plaats