Vrienden en Vriendinnen

Ons koor heeft een groot aantal Vrienden en Vriendinnen. Zonder hun steun zouden wij niet de kwaliteit kunnen leveren die we nu bieden. Hierbij kan worden gedacht aan de zanglessen/zangopleiding die wij regelmatig organiseren voor beginnende zangers, maar ook aan de solisten die wij regelmatig inhuren om de concerten een extra dimensie te geven.

De vrienden en vriendinnen hebben jaarlijks  gratis toegang  tot het voorjaarsconcert en krijgen een korting  op de toegangsbewijzen voor het najaarsconcert.
Bovendien krijgen vrienden en vriendinnen gratis  de “Kwartnoot”, het mededelingenblad van Het Nuenens Mannenkoor, toegezonden waardoor ze  van alle gebeurtenissen op de hoogte worden gehouden.
De minimum bijdrage bedraagt €25,-

Mocht u geïnteresseerd zijn om vriend of vriendin te worden dan kunt u contact opnemen via onderstaand formulier.

(De door u in te voeren gegevens vallen onder de richtlijnen van ons privacy statement)

Postcode en plaats