Lid worden

Zingen bij Het Nuenens Mannenkoor is een waar genoegen. Niet alleen omdat je op een kwalitatief hoog niveau repeteert, maar vooral ook omdat je lid bent van een gezelschap dat sociale contacten en saamhorigheid hoog in het vaandel heeft staan.
De dirigent zorgt ervoor dat de werken op een gedegen manier worden ingestudeerd.
Naast de optredens in onze regio organiseert het koor ieder jaar een concertreis wat de onderlinge band en saamhorigheid zeer ten goede komt.
Ook de jaarlijkse “Ladies day” die wij voor onze “direkte achterban” en grootste supporters, onze dames, organiseren is een waar succes.
Als je geïnteresseerd bent nodigen wij je graag uit eens geheel vrijblijvend een kijkje te komen nemen op een van onze repetitieavonden.
Wij zullen ervoor zorgen dat je goed wordt opgevangen!
Je kunt je aanmelden bij het secretariaat (via tabblad “Contact” of klik hier), maar je mag ook onaangekondigd bij ons binnen lopen.
Wij repeteren op maandagavond van 20.15 tot 22.15 (inclusief een pauze van 15 minuten) in “Het Klooster” Park 1 in Nuenen
Voor de contact gegevens verwijzen wij naar de knop “contact” in het menu.